دامؤن

دامؤنˇ ویرش

دامؤنˇ ویرش

دامؤن

ایجباری ۲

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ق.ظ

من ؤ گودی – پادرا وندیداد-  پولک ۲

اولی پولکه تونین ایه جی بوخؤنین

 


أمهره ببردید کی بیشیم أمی وسایله بنیم خوابگاه دورین. جاغالانم همه درب ؤ داغان. هن هزار أمهره بشینن پاشن فوقاسته بید د نا نداشتیم. صد ؤ پنجاه نفر آدم. صد ؤ چهل ؤ هشت نفر جه دانشگاه شریف. دو نفر جه رشت! من ؤ گودی!
بوشوییم خوابگاه دورین. سکهٰ بویه کودی. در ؤ پنجرهیانهٰ واکودیم.

من جناب سروانه بوگوفتم:
- جناب سروان قبل از ما هم اینجا آدم بود؟
- آره که بود...بعد از شما هم میاد...
- همون...من فکر کردم اینجا شما گاب بسته بودید. لامرصب عجب بویی میکونه. اینا حمام هم میرفتن؟ خیر باشد هرچی کلم و کاپیش هست در این تشکها جوش میکونه کی بره. ما باید روی اینا بوخوسیم؟
- میخای بگم برات هتل جا بگیرن؟ اومدی سربازی!


من دئه ادامهیه مکالمهیهٰ به نفع خودم نیدم. ساکتأبوستم. تخت بیزیریه انتخاب بوکودم. گودرزم بیچاره تخت بوجوری. یعنی اون بیچاره نه، من بیچاره!

شمهره دردˇ سر ندم. در عرض هفته اول آنچنان أمهره اسبˇ مانستن دوبنهاید کی شب بوستی جه زور خستگی خوفتیم خرسˇ مانستن. تازه اگر نصفه شب نگهبانی تهره نوخورده بی. نگهبانی کی چی عرض کنم. ایتا چاربند فانوسقه، ایتا قمقمه آب. بازین گوفتید بیشید نگهبانی بدید.


- آخه جناب سروان! من با این قمقمه چه جوری جلوی حمله دوشمند را بگیریم؟ اگر مرا فوتورک بزنید من تا بیام قمقمه را فاکشم ؤ باهاش هدف بگیرم ؤ شلیک در بوکونم کی تومامه پادگان را تسخیر میکنن کی.
- ساکت شو .....کی گفته اعتراض کنی؟ ارتش چرا نداره!
- مملکته مگه بره کی چرا نداره؟ خا تو بوگو من از این ساختمان مهم چه جوری پاسداری بنمایم؟
- تو نمیخاد از این ساختمان پاسداری بنمایی........پاسبخش؟ پاسبخش؟
- بعله جناب سروان.
- این بیشعور از این به بعد یک شب بخواب نگهبان مستراح میشه!

نگهبانˇ موستراح دئه چیسه؟ موستراح هم مگر نگهبانی خایه. نهایت خطری گه موستراحه تهدید بوکونه انه کی دوشمند به دلیل هیجان حمله دوزار اویه مین بکاره دئه؟
آقا تو نوگو موستراح، سیستمˇ پادگانˇ آموزشی مهمترین بخشه. حدود هفتصد متر او طرفتر گروهانهای سرباز صفران آموزش دنده بید. چن نفرید؟ سه هزار ؤ خوردهای. چن تا موستراح دریدی؟ دهته! یعنی مثلاً شمهره تونده گیفتهبی ؤ بوشوبید موستراح احتمالاً بعد اینکه شیمی کارتˇ پایان خدمته فگیفته بید تانستید بیشید بینیشینید شیمی کاره بوکونید.
جه هه خاطر شب کی بوستی سربازای بیچاره هرجا بیافته بید مینگذاری کودید. بهترین ؤ تمیز ترین جا کویه بو؟ افسرانˇ وظیفه آسایشگاه کی منˇ بدبختم اونˇ موستراحه نگهبانم. یک شب در میان می چیلیک پاره بوستی هن هزار داد زئهایم نزدیک نشو...ایست....تی ماره...تی خاخوره...
ایبار من مریضأبوستهبوم.تب شدید گولی درد أمرأ. نا ندشتیم جا جی ویریزم. سر صبح بیدم افسر نگهبان مهره دوخانه.

بوشوم بوگوفتم بفرما

- میری موستراح رو آماده میکنی!!!
- مگه موستراح میخواد بره عروسی کی اونو آماده کونم بره؟
- برو گمشو مرتیکه.......برو ببین دیشب سربازا چی کار کردن!


بودوبستم به سمت موستراح. هر تا دره واکودم بیدم سه یا چهار جا مینهای به شدت خطرناکی نهه. بعضیان من ننم چی خوردید؟ مین ضد تانک نههاید. آخر شیمی روده خوشکابه . چوتویی چهار نفری او دورین جا بوبوستید آخر بره. 
بگذریم. تا دوساعت جانˇ کوردی بکندم تا موسترایه آماده بوکونم جهتˇ ورودˇ افسرانˇ آینده.
می کمر دئه می ننه سینه مانستن خوشکابوسته بو. جه هو شب تا پایان تحصیلات در آکادمیˇ تفنگداران دریایی سیرجان من حتی اجازه ندم جغرز می هم دورهایان ایتا دانه سبج هم بشه موستراح. دئه نزدیک بو مهره لوح تقدیر فادید. بیشرفان مهره بوکودید نگهبانˇ دائمˇ موستراح. أصن أمی موستراح بوبوسته بو عینˇ شهرˇ ریاضˇ عربستان. بأ ویزا فاگیفتهبی تا اونه بیدینی...جهتˇ مین گذاری کی ارایه کارتˇ شناسایی ؤ رضایتˇ پدر الزامی بو.
در تمام أ مدت من گودیه نیدهایم کی بیشه موستراح! ایبار أنه واورسم :
- رئی گودی؟ تو کوجا تهره راحت میکنی کی بره؟ 
- من میرم لای درختا!
- چرا کی ری؟ دیوانهای مگه؟ اونجا چرا؟
- اول اینکه توی تاریکی میشینم با خیال راحت سیگار میکشم. بهدشم با خیال راحت کارمو میکنم. تازه شم من دلم برای تو میسوزه.اینقدر اونجا زحمت میکشی. من دوست ندارم جایی که دوستم تمیز میکنه خرابکاری کنم!


آقا مره دینی؟ ناگهان پی ببردم کی عجب معرفتی دره أ خوجˇ گودی. 
آرام أنه نزدیکابوستم. أنه کشأگیفتم. بوگوفتم:
- بوشو هر کاری خهی بوکون رئی. من اویه تمیزأنوکونم. چی فکر بوکودی؟ من او دیوانه یه (اسم اینفر از اعضای گروهان) پول فادم اون هر شب قبلˇ خواب أیه موسترایانه تمیزاکونه!
گودی چشم بازابوسته. ایتا کثیفˇ شیطانی لبخندˇ مرأ کی من جه حسودی بمردم بوگوفت:

- تی نوکرم. از امشب اونجا برات رو دیوارا تابلوی لبخند ژکوند میکشم.عجب مارمولکی هستی تو. خوشم اومد. بچه گیلان باید اینجوری باشه.
بوگوفتم:

- أسأ بیمیر کمتر حرف بزن بابا..آها بودو بوشو موستراح. ایبار آدمه دیل بیگیره نتانه ترسˇ جأ بیشه درختانه میان. هرجا پا بنهای تا زانو مفقودالجسد بی....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۰
دامؤن

نظرات  (۱)

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۴ احمد زاهدی لنگرودی
سلام و سپاس از اظهار نظر شما
ممنون از تذکر خصوصی که دادی و صحیح است (رضا میرپنج در ۱۳۰۴ شاه شد و جمهوری گیلان در خرداد ۱۲۹۹ برقرار) من هم نوشته‌ام جمهوری گیلان «نظام جمهوری را جایگزین بیش از دو هزار سال سلطه‌ی استبداد مطلقه‌ی پادشاهی کند.» اما جمله ابتدای متن یک واژه کم دارد و منجر به این سوء تفاهم شده. ممنون از تذکر شما. اصلاح شد. ارادتمند
أویج:
تی بکتأرم
مخلص

خسأنئن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی